Web Content Viewer
ActionsПроект BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“
Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
Договор №BG05SFPR002-2.002-0047-C01, финансиран от Европейския социален фонд + чрез Програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027
Проект №BG05SFPR002-2.002-0047
„Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово “
Срок на изпълнение на проекта - 14 месеци
Начало - 09.02.2023 г.
Край - 09.04.2024 г.
Бенефициент: Община Смядово
Обща стойност на проекта: 122 356.00 лв., 100% БФП, предоставени по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, от тях ЕСФ+ (85%) и национално съфинансиране (15%).
Обща цел на проекта
Общата цел на проектното предложение е да подкрепи реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет на Община Смядово.
Специфични цели:
- Повишаване на общинския капацитет в община Смядово за обезпечаване на ефективно изпълнение на изискванията на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП чрез създаване на фронт-офис, с цел създаване на условия за прилагане на качествени и ефективни социални политики и достъпни социални услуги;
- Развитие на потенциала на общинските служители и повишаване на професионалните умения и квалификация чрез актуално обучение за качествени социални услуги в подкрепа на общината при изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП.
Проектните цели отговарят на ПРИОРИТЕТ 2 „Социално включване и равни възможности“ на ПРЧР 2021-2027 и са в съответствие на СПЕЦИФИЧНА ЦЕЛ 3: подобряване на равния и навременен достъп до качествени и устойчиви услуги на достъпна цена, включително услуги, които стимулират достъпа до жилищно настаняване и ориентирани към индивида грижи, включително здравеопазване; модернизиране на системите за социална закрила, включително насърчаване на достъпа до социална закрила, като се обръща особено внимание на децата и групите в неравностойно положение; подобряване на достъпността, включително за хората с увреждания, ефективността и устойчивостта на системите за здравеопазване и на услугите за полагане на дългосрочни грижи.
Кратко описание на проекта:
Проектното предложение е насочено към укрепване на общинския капацитет и обезпечаване правомощията на община Смядово по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, чрез създаване на работни места, наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги.
Проектното предложение е насочено към следните целеви групи:
- Служители от институции/организации/ администрации, ангажирани с политиките в социалната сфера - общо 11 заети лица, вкл. новонаетите лица по проекта; специалисти с експертни и ръководни функции, имащи отношение по прилагане на горепосочените три закона;
- Служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги - 19 заети лица с ръководни и/или експертни функции в социалните услуги, като директори, социални работници.
Осигуряването на необходимия капацитет за управление и за предоставяне на социални услуги ще се реализира чрез разкриване на фронт-офис, доставка на оборудване и обзавеждане, назначаване на четирима служители на трудов договор на 8 часа за 12 месеца, както и провеждане на обучения и супервизии на служители от институции/организации/ администрации, ангажирани с политиките в социалната сфера - общо 11 заети лица, вкл. новонаетите лица по проекта и 19 служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги с ръководни и/или експертни функции.
Общо в проектните дейности ще бъдат включени минимум 30 представители на целевите групи, които планираме да повишат своите компетенции.
01.03.2023 г.
Община Смядово
ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА НАБИРАНЕ НА СЛУЖИТЕЛИ ВЪВ
ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“
НА СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ:
- Социален работник – 2 бр. на 8 часов работен ден;
- Сътрудник „Социални дейности“– 4 бр. на 4 часов работен ден.
Цели на проекта:
Общата цел на проекта е да подкрепи реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет на Община Смядово.
Повишаване на общинския капацитет в община Смядово за обезпечаване на ефективно изпълнение на изискванията на Закона за социалните услуги (ЗСУ), Закона за хората с увреждания (ЗХУ) и Закона за личната помощ (ЗЛП) чрез създаване на фронт-офис, с цел създаване на условия за прилагане на качествени и ефективни социални политики и достъпни социални услуги;
Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3.
I. Кратко описание на длъжността: „Социален работник“ :
Изпълняващият длъжността „Социален работник“ извършва дейности по информиране, консултиране и изготвя предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация, поддържа връзка с всички специалисти за случаите, за които отговаря.
Минимални изисквания за позиция: „Социален работник“
- Образователна степен: висше образование; (допустими кандидати са и студенти);
- Професионален опит: не се изисква – наличието на опит (доказан с документ) по специалността ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Професионална област: образование в областта на социалните дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика, икономика, право), както и образование в областта на здравеопазването, стопански науки.
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel.
- Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
- Професионален опит в областта на административна дейност, социалните, здравните или образователните дейност;
- Познания в спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и мотивация за работа с тях.
- Много добри комуникативни умения, умения за работа в екип;
Основни задължения:
- Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
- Оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходяща/и за тях социална услуга/и;
- Изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки кандидат-потребител по ЗСУ;
- Прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“;
- Прилагане на ЗХУ
- Участие в работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
II. Кратко описание на длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ :
Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията.
Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“
- Образователна степен: средно образование;
- Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel .
- Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
- Много добри комуникативни умения, умения за работа в екип;
- Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност;
- Мотивация за работа с различни уязвими групи.
Основни задължения:
- Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
- Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията;
- Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
- Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си;
- Участие в прилагането на ЗХУ;
- Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
Процедура по подбор на кандидатите:
Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи.
До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания.
Документи за кандидатстване:
- Заявление по образец с декларация;
- Автобиография /CV/;
- Мотивационно писмо;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията;
- Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо).
Място за подаване на документи:
Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа.
Краен срок за подаване на документи:
До 08.03.2023 г., включително.
Обявяване на резултатите:
Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово, както и на информационното табло, намиращо се в административната сграда.
Класиралите се на първо място кандидати за съответната длъжност ще бъдат лично уведомени за постигнатите резултати и поканени да сключат трудов договор.
С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е 12 месеца.
Преди сключване на трудовите договори, одобрените кандидати следва да представят свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца в Общинска администрация Смядово).
09.03.2023 г.
30.05.2023 г.
03.07.2023 г.
Обявление
Във връзка с изпълнение на проект № BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
ОБЩИНА СМЯДОВО ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ВЪВ
ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“
НА СЛЕДНАТА ПОЗИЦИЯ:
Брой свободни работни места:
-
Сътрудник „Социални дейности“– 1 бр. на 4 часов работен ден.
Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3, фронт офис.
-
Кратко описание на длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ :
Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията.
-
Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“
-
Образователна степен: средно образование;
-
Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-
Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel .
-
Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
-
Много добри комуникативни умения, умения за работа в екип;
-
Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност;
-
Мотивация за работа с различни уязвими групи.
Основни задължения:
-
Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
-
Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията;
-
Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
-
Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си;
-
Участие в прилагането на ЗХУ;
-
Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
Процедура по подбор на кандидатите:
Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи.
До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания.
Документи за кандидатстване:
-
Заявление по образец с декларация;
-
Автобиография /CV/;
-
Мотивационно писмо;
-
Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията;
-
Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо).
Място за подаване на документи:
Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа.
Краен срок за подаване на документи:
До 07.07.2023 г., включително.
Обявяване на резултатите:
Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово.
Класиралият се на първо място кандидат за обявената длъжност ще бъде лично уведомен за постигнатите резултати и поканен да бъде сключен с него трудов договор.
С одобреният кандидат ще бъде сключен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е до 13.03.2024.
Преди сключване на трудовия договор, одобреният кандидат следва да представи свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца).
10.07.2023 г.
20.09.2023 г.
Проведени обучения във връзка с реализирането на проект №BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в община Смядово“, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд + по програма РЧР.
На 18 и 19.09.2023 г се проведе обучение на новонаети и настоящи служители от Общинска администрация и служители в социалните услуги, които са ангажирани с изпълнението на правомощията на общината по Закона за хората с увреждания, Закона за лична помощ и Закона за социалните услуги, в частта по насочването от общината за ползване на социални услуги по чл. 73 от ЗСУ.
Постигнати резултати от обучението:
- Усвояване на нови знания и добри практики за работа с кандидат-потребители и потребители на социални услуги;
- Развитие на уменията за работа в екип, провеждане на интервюта с кандидат потребители, взаимоотношенията с другите институции, при насочване за ползване на социални услуги.
- Повишаване на професионалните умения и квалификация на служителите за спазване на професионалните стандарти, в полза на специфичните нужди и потребности на потребители на социални услуги, както и при изпълнение на ангажиментите на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ, в частта по насочване от общината.
За преминатото обучение всички участници от екипа получиха сертификат от обучителната организация.
28.11.2023 г.
Проведени супервизии във връзка с реализирането на проект №BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в община Смядово“, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд + по програма РЧР.
През месец ноември 2023 г се проведоха три двумодулни групови супервизии административни на новонаети и настоящи служители от Общинска администрация и служители в социалните услуги – за общо 30 лица, които са ангажирани с изпълнението на правомощията на общината по Закона за хората с увреждания, Закона за лична помощ и Закона за социалните услуги, в частта по насочването от общината за ползване на социални услуги по чл. 73 от ЗСУ.
Постигнати резултати от супервизиите:
- Проведено експертно, професионално ориентирано наблюдение върху работата на екипа за предоставяне на услуги по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП .
- Развиване на уменията на лицата за работа в екип, провеждане на интервюта с кандидат потребители, взаимоотношенията с другите институции, при насочване за ползване на социални услуги.
За преминатите супервизии всички участници от екипа получават Удостоверение от обучителната организация.
06.02.2024 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка с изпълнение на проект № BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
ОБЩИНА СМЯДОВО ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ВЪВ
ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“
НА СЛЕДНАТА ПОЗИЦИЯ:
Брой свободни работни места:
- Сътрудник „Социални дейности“– 1 бр.
Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3, фронт офис.
I. Кратко описание на длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ :
Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията.
- Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“
- Образователна степен: средно образование;
- Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel .
- Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
- Много добри комуникативни умения, умения за работа в екип;
- Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност;
- Мотивация за работа с различни уязвими групи.
Основни задължения:
- Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
- Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията;
- Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
- Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си;
- Участие в прилагането на ЗХУ;
- Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
Процедура по подбор на кандидатите:
Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи.
До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания.
Документи за кандидатстване:
- Заявление по образец с декларация;
- Автобиография /CV/;
- Мотивационно писмо;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията;
- Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо).
Място за подаване на документи:
Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа.
Краен срок за подаване на документи:
До 13.02.2024 г., включително.
Обявяване на резултатите:
Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово.
Класиралият се на първо място кандидат за обявената длъжност ще бъде лично уведомен за постигнатите резултати и поканен да бъде сключен с него трудов договор.
С одобреният кандидат ще бъде сключен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е до 01.04.2024.
Преди сключване на трудовия договор, одобреният кандидат следва да представи свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца).
15.02.2024 г.
Списък
с окончателни резултати от проведен подбор по документи на кандидати по процедура за набиране на служители във фронт офис по Проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“
№ по ред |
Име, презиме, фамилия на кандидата |
населено място |
постигнат резултат |
Брой работни места |
Одобрени кандидати за длъжността: Сътрудник социални дейности |
||||
1 |
МАГДАЛЕНА ПАВЛОВА |
СМЯДОВО |
8 точки |
1 |
11.04.2024 г.
Проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“
по Административен договор с рег. №BG05SFPR002-2.002-0047-C01, финансиран от Европейския социален фонд +, чрез Програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027