Z6_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12G32
Z7_PPGAHG800HTU8060630PAPBJ92

Проект BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“

Дата на публикуване: 10.02.2023
Последна актуализация: 11.04.2024

 

Лого на проект

 

Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
Договор №BG05SFPR002-2.002-0047-C01, финансиран от Европейския социален фонд + чрез Програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 

 

Проект №BG05SFPR002-2.002-0047 
 

„Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово “
 

 

 

 Срок на изпълнение на проекта - 14 месеци
 Начало - 09.02.2023 г.     
 Край - 09.04.2024 г. 
 

 

 Бенефициент: Община Смядово 


       Обща стойност на проекта: 122 356.00 лв., 100% БФП, предоставени по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, от тях ЕСФ+ (85%)  и национално съфинансиране (15%).

 

     

 Обща цел на проекта


        Общата цел на проектното предложение е да подкрепи реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет на Община Смядово.
 

 

  Специфични цели:

 

  1. Повишаване на общинския капацитет в община Смядово за обезпечаване на ефективно изпълнение на изискванията на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП чрез създаване на фронт-офис, с цел създаване на условия за прилагане на качествени и ефективни социални политики и достъпни социални услуги; 
     
  2. Развитие на потенциала на общинските служители и повишаване на професионалните умения и квалификация чрез актуално обучение за качествени социални услуги в подкрепа на общината при изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. 

 

       Проектните цели отговарят на ПРИОРИТЕТ 2 „Социално включване и равни възможности“ на ПРЧР 2021-2027 и са в съответствие на СПЕЦИФИЧНА ЦЕЛ 3: подобряване на равния и навременен достъп до качествени и устойчиви услуги на достъпна цена, включително услуги, които стимулират достъпа до жилищно настаняване и ориентирани към индивида грижи, включително здравеопазване; модернизиране на системите за социална закрила, включително насърчаване на достъпа до социална закрила, като се обръща особено внимание на децата и групите в неравностойно положение; подобряване на достъпността, включително за хората с увреждания, ефективността и устойчивостта на системите за здравеопазване и на услугите за полагане на дългосрочни грижи. 

 

  Кратко описание на проекта:

 

       Проектното предложение е насочено към укрепване на общинския капацитет и обезпечаване правомощията на община Смядово по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, чрез създаване на работни места, наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. 

 

       Проектното предложение е насочено към следните целеви групи:

 

  • Служители от институции/организации/ администрации, ангажирани с политиките в социалната сфера -  общо 11 заети лица, вкл. новонаетите лица по проекта; специалисти с експертни и ръководни функции, имащи отношение по прилагане на горепосочените три закона;
  • Служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги - 19 заети лица с ръководни и/или експертни функции в социалните услуги, като директори, социални работници.

 

       Осигуряването на необходимия капацитет за управление и за предоставяне на социални услуги ще се реализира чрез разкриване на фронт-офис, доставка на оборудване и обзавеждане, назначаване на четирима служители на трудов договор на 8 часа за 12 месеца, както и провеждане на обучения и супервизии на служители от институции/организации/ администрации, ангажирани с политиките в социалната сфера -  общо 11 заети лица, вкл. новонаетите лица по проекта и 19 служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги с ръководни и/или експертни функции. 
Общо в проектните дейности ще бъдат включени минимум 30 представители на целевите групи, които планираме да повишат своите компетенции. 


01.03.2023 г.

 

 

Община Смядово

 

ОБЯВЯВА

ПРОЦЕДУРА ЗА НАБИРАНЕ НА СЛУЖИТЕЛИ ВЪВ
ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“
НА СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ:

 

 

  • Социален работник – 2 бр. на 8 часов работен ден;
  • Сътрудник „Социални дейности“– 4 бр. на 4 часов работен ден.

 

 

Цели на проекта: 

      Общата цел на проекта е да подкрепи реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет на Община Смядово. 
      Повишаване на общинския капацитет в община Смядово за обезпечаване на ефективно изпълнение на изискванията на Закона за социалните услуги (ЗСУ), Закона за хората с увреждания (ЗХУ) и Закона за личната помощ (ЗЛП) чрез създаване на фронт-офис, с цел създаване на условия за прилагане на качествени и ефективни социални политики и достъпни социални услуги; 

 

Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3. 

 

I. Кратко описание на  длъжността: „Социален работник“ :


      Изпълняващият длъжността „Социален работник“ извършва дейности по информиране, консултиране и изготвя предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация, поддържа връзка с всички специалисти за случаите, за които отговаря. 

Минимални изисквания за позиция: „Социален работник“ 

 

  • Образователна степен: висше образование; (допустими кандидати са и студенти);
  • Професионален опит: не се изисква – наличието на опит (доказан с документ) по специалността ще се счита за предимство.

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Професионална област: образование в областта на социалните дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика, икономика, право), както и образование в областта на здравеопазването, стопански науки.
  • Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel.
  • Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
  • Професионален опит в областта на административна дейност, социалните, здравните или образователните дейност;
  • Познания в спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и мотивация за работа с тях. 
  • Много добри комуникативни умения,  умения за работа в екип;

 

 

Основни задължения:

  • Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
  • Оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходяща/и за тях социална услуга/и;
  • Изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки кандидат-потребител по ЗСУ;
  • Прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“;
  • Прилагане на ЗХУ
  • Участие в работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги. 

 

 

II.  Кратко описание на  длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ :

      Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията. 

 

Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“

  • Образователна степен: средно образование; 
  • Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство. 

 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

 

  • Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel .
  • Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги; 
  • Много добри комуникативни умения,  умения за работа в екип;
  • Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност;
  • Мотивация за работа с различни уязвими групи.

 

Основни задължения:

 

  • Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
  • Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията;
  • Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
  • Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си;
  • Участие в прилагането на ЗХУ;
  • Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги. 

 

 

Процедура по подбор на кандидатите:

 

      Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи. 

      До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания.

 

 

Документи за кандидатстване:

  • Заявление по образец  с декларация;
  • Автобиография /CV/; 
  • Мотивационно писмо;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията;
  • Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо).

 

 

Място за подаване на документи:

      Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа. 

 

 

Краен срок за подаване на документи:

    До 08.03.2023 г., включително.

 

 

Обявяване на резултатите:

 

      Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово, както и на информационното табло, намиращо се в административната сграда. 
      Класиралите се на първо място кандидати за съответната длъжност ще бъдат лично уведомени за постигнатите резултати и поканени да сключат трудов договор. 

 

      С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е 12 месеца.

 

      Преди сключване на трудовите договори, одобрените кандидати следва да представят свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца в Общинска администрация Смядово).

 


09.03.2023 г.

 

Списък с окончателни резултати от проведен подбор по документи на кандидати по процедура за набиране на служители във фронт
офис по Проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“

 

 


30.05.2023 г.

 

Съобщение


 

03.07.2023 г.

 

 

 

Обявление

 

Във връзка с изпълнение на проект № BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 

 

 

ОБЩИНА СМЯДОВО ОБЯВЯВА 

ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ВЪВ 

ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“ 

НА СЛЕДНАТА ПОЗИЦИЯ: 

 

Брой свободни работни места:  

  • Сътрудник „Социални дейности“– 1 бр. на 4 часов работен ден. 

 

 

Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3, фронт офис.  

 

  1. Кратко описание на  длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ : 

Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията.  

  • Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“ 

  • Образователна степен: средно образование;  

  • Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство.  

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: 

  • Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel . 

  • Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;  

  • Много добри комуникативни умения,  умения за работа в екип; 

  • Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност; 

  • Мотивация за работа с различни уязвими групи.  

 

Основни задължения: 

  •  Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане; 

  • Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията; 

  • Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител; 

  • Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си; 

  • Участие в прилагането на ЗХУ; 

  • Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.  

 

Процедура по подбор на кандидатите: 

Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи.  

 

До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания. 

 

Документи за кандидатстване: 

  • Заявление по образец  с декларация; 

  • Автобиография /CV/;  

  • Мотивационно писмо; 

  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията; 

  • Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо). 

 

Място за подаване на документи: 

Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа.  

 

Краен срок за подаване на документи: 

До 07.07.2023 г., включително.  

 

Обявяване на резултатите: 

Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово.  

Класиралият се на първо място кандидат за обявената длъжност ще бъде лично уведомен за постигнатите резултати и поканен да бъде сключен с него трудов договор.  

 

 

 

С одобреният кандидат ще бъде сключен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е до 13.03.2024. 

Преди сключване на трудовия договор, одобреният кандидат следва да представи свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца).  

 

 


10.07.2023 г.

 

 

Списък с окончателни резултати от проведен подбор по документи на кандидати по процедура за набиране на служители във фронт офис по проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“

 


20.09.2023 г.

 

Проведени обучения във връзка с реализирането на проект №BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в община Смядово“, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд + по програма РЧР. 


На 18 и 19.09.2023 г се проведе обучение на новонаети и настоящи служители от Общинска администрация и служители в социалните услуги, които са ангажирани с изпълнението на правомощията на общината по Закона за хората с увреждания, Закона за лична помощ и Закона за социалните услуги, в частта по насочването от общината за ползване на социални услуги по чл. 73 от ЗСУ. 


Постигнати резултати от обучението: 

 

  • Усвояване на нови знания и добри практики за работа с кандидат-потребители и потребители на социални услуги; 
  • Развитие на уменията за работа в екип, провеждане на интервюта с кандидат потребители, взаимоотношенията с другите институции, при насочване за ползване на социални услуги. 
  • Повишаване на професионалните умения и квалификация на служителите за спазване на професионалните стандарти, в полза на специфичните нужди и потребности на потребители на социални услуги, както и при изпълнение на  ангажиментите на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ, в частта по насочване от общината. 

 

За преминатото обучение всички участници от екипа получиха сертификат от обучителната организация. 

 

 


28.11.2023 г.

 

 

       Проведени супервизии във връзка с реализирането на проект №BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в община Смядово“, осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд + по програма РЧР. 


       През месец ноември 2023 г се проведоха три двумодулни групови супервизии административни на новонаети и настоящи служители от Общинска администрация и служители в социалните услуги – за общо 30 лица, които са ангажирани с изпълнението на правомощията на общината по Закона за хората с увреждания, Закона за лична помощ и Закона за социалните услуги, в частта по насочването от общината за ползване на социални услуги по чл. 73 от ЗСУ. 


       Постигнати резултати от супервизиите: 

  • Проведено експертно, професионално ориентирано наблюдение върху работата на екипа за предоставяне на услуги по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП . 
  • Развиване на уменията на лицата за работа в екип, провеждане на интервюта с кандидат потребители, взаимоотношенията с другите институции, при насочване за ползване на социални услуги. 

 

       За преминатите супервизии всички участници от екипа получават Удостоверение от обучителната организация. 

 


06.02.2024 г.

 

 

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Във връзка с изпълнение на проект № BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.002 „Укрепване на общинския капацитет” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027

 

 

ОБЩИНА СМЯДОВО ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ВЪВ
ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“
НА СЛЕДНАТА ПОЗИЦИЯ:

 

 

Брой свободни работни места: 

  • Сътрудник „Социални дейности“– 1 бр.


Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3, фронт офис. 

 

I.    Кратко описание на  длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ :

      Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията. 

  • Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“
  • Образователна степен: средно образование; 
  • Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство. 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

  • Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel .
  • Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги; 
  • Много добри комуникативни умения,  умения за работа в екип;
  • Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност;
  • Мотивация за работа с различни уязвими групи. 

Основни задължения:

  • Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
  • Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията;
  • Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
  • Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си;
  • Участие в прилагането на ЗХУ;
  • Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги. 

 

Процедура по подбор на кандидатите:

       

       Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи. 

 

       До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания.

 

Документи за кандидатстване:

 

  • Заявление по образец  с декларация;
  • Автобиография /CV/; 
  • Мотивационно писмо;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията;
  • Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо).

 

Място за подаване на документи:


       Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа. 

 

Краен срок за подаване на документи:


       До 13.02.2024 г., включително. 

 

Обявяване на резултатите:


       Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово. 
       Класиралият се на първо място кандидат за обявената длъжност ще бъде лично уведомен за постигнатите резултати и поканен да бъде сключен с него трудов договор. 

       С одобреният кандидат ще бъде сключен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е до 01.04.2024.

       Преди сключване на трудовия договор, одобреният кандидат следва да представи свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца).
 

 


15.02.2024 г.

 

 

Списък

с окончателни резултати от проведен подбор по документи на кандидати по процедура за набиране на служители във фронт офис по Проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“

 

№ по ред

Име, презиме, фамилия на кандидата

населено място

постигнат резултат

Брой работни места

Одобрени кандидати за длъжността: Сътрудник социални дейности

1

МАГДАЛЕНА ПАВЛОВА

СМЯДОВО

8 точки

1

 

 


11.04.2024 г.

 

 

Доклад от проведен мониторинг от община Смядово за удовлетвореност на потребители и служители от социална услуга “Асистентска подкрепа“, предоставяна на територията на общината

 


Проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“

по Административен договор с рег. №BG05SFPR002-2.002-0047-C01, финансиран от Европейския социален фонд +, чрез Програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027

https://www.livechatalternative.com/