Web Content Viewer
Проект BG05SFPR002-2.002-0047-C01 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“
Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
Договор №BG05SFPR002-2.002-0047-C01, финансиран от Европейския социален фонд + чрез Програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027
Проект №BG05SFPR002-2.002-0047
„Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово “
Срок на изпълнение на проекта - 14 месеци
Начало - 09.02.2023 г.
Край - 09.04.2024 г.
Бенефициент: Община Смядово
Обща стойност на проекта: 122 356.00 лв., 100% БФП, предоставени по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, от тях ЕСФ+ (85%) и национално съфинансиране (15%).
Обща цел на проекта
Общата цел на проектното предложение е да подкрепи реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет на Община Смядово.
Специфични цели:
- Повишаване на общинския капацитет в община Смядово за обезпечаване на ефективно изпълнение на изискванията на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП чрез създаване на фронт-офис, с цел създаване на условия за прилагане на качествени и ефективни социални политики и достъпни социални услуги;
- Развитие на потенциала на общинските служители и повишаване на професионалните умения и квалификация чрез актуално обучение за качествени социални услуги в подкрепа на общината при изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП.
Проектните цели отговарят на ПРИОРИТЕТ 2 „Социално включване и равни възможности“ на ПРЧР 2021-2027 и са в съответствие на СПЕЦИФИЧНА ЦЕЛ 3: подобряване на равния и навременен достъп до качествени и устойчиви услуги на достъпна цена, включително услуги, които стимулират достъпа до жилищно настаняване и ориентирани към индивида грижи, включително здравеопазване; модернизиране на системите за социална закрила, включително насърчаване на достъпа до социална закрила, като се обръща особено внимание на децата и групите в неравностойно положение; подобряване на достъпността, включително за хората с увреждания, ефективността и устойчивостта на системите за здравеопазване и на услугите за полагане на дългосрочни грижи.
Кратко описание на проекта:
Проектното предложение е насочено към укрепване на общинския капацитет и обезпечаване правомощията на община Смядово по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, чрез създаване на работни места, наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги.
Проектното предложение е насочено към следните целеви групи:
- Служители от институции/организации/ администрации, ангажирани с политиките в социалната сфера - общо 11 заети лица, вкл. новонаетите лица по проекта; специалисти с експертни и ръководни функции, имащи отношение по прилагане на горепосочените три закона;
- Служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги - 19 заети лица с ръководни и/или експертни функции в социалните услуги, като директори, социални работници.
Осигуряването на необходимия капацитет за управление и за предоставяне на социални услуги ще се реализира чрез разкриване на фронт-офис, доставка на оборудване и обзавеждане, назначаване на четирима служители на трудов договор на 8 часа за 12 месеца, както и провеждане на обучения и супервизии на служители от институции/организации/ администрации, ангажирани с политиките в социалната сфера - общо 11 заети лица, вкл. новонаетите лица по проекта и 19 служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални услуги с ръководни и/или експертни функции.
Общо в проектните дейности ще бъдат включени минимум 30 представители на целевите групи, които планираме да повишат своите компетенции.
01.03.2023 г.
Община Смядово
ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА НАБИРАНЕ НА СЛУЖИТЕЛИ ВЪВ
ФРОНТ-ОФИС ПО ПРОЕКТ BG05SFPR002-2.002-0047 „УКРЕПВАНЕ НА ОБЩИНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В ОБЩИНА СМЯДОВО“
НА СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ:
- Социален работник – 2 бр. на 8 часов работен ден;
- Сътрудник „Социални дейности“– 4 бр. на 4 часов работен ден.
Цели на проекта:
Общата цел на проекта е да подкрепи реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на преходите към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет на Община Смядово.
Повишаване на общинския капацитет в община Смядово за обезпечаване на ефективно изпълнение на изискванията на Закона за социалните услуги (ЗСУ), Закона за хората с увреждания (ЗХУ) и Закона за личната помощ (ЗЛП) чрез създаване на фронт-офис, с цел създаване на условия за прилагане на качествени и ефективни социални политики и достъпни социални услуги;
Място на работа: община Смядово, град Смядово, пл. „Княз Борис I“ №3.
I. Кратко описание на длъжността: „Социален работник“ :
Изпълняващият длъжността „Социален работник“ извършва дейности по информиране, консултиране и изготвя предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация, поддържа връзка с всички специалисти за случаите, за които отговаря.
Минимални изисквания за позиция: „Социален работник“
- Образователна степен: висше образование; (допустими кандидати са и студенти);
- Професионален опит: не се изисква – наличието на опит (доказан с документ) по специалността ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Професионална област: образование в областта на социалните дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика, икономика, право), както и образование в областта на здравеопазването, стопански науки.
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel.
- Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
- Професионален опит в областта на административна дейност, социалните, здравните или образователните дейност;
- Познания в спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и мотивация за работа с тях.
- Много добри комуникативни умения, умения за работа в екип;
Основни задължения:
- Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
- Оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходяща/и за тях социална услуга/и;
- Изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки кандидат-потребител по ЗСУ;
- Прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“;
- Прилагане на ЗХУ
- Участие в работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
II. Кратко описание на длъжността: „Сътрудник, социални дейности“ :
Изпълняващият длъжността „Сътрудник, социални дейности“ подпомага работата на социалния работник, като извършва дейности по информиране, консултиране на граждани и потребители на социални услуги, участва и подпомага изготвянето на предварителни оценки на потребностите от социални услуги на кандидат-потребители, води и поддържа в актуалност задължителната документация по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, архивира документацията.
Минимални изисквания за позиция: Сътрудник „Социални дейности“
- Образователна степен: средно образование;
- Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Word, работа с Excel .
- Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
- Много добри комуникативни умения, умения за работа в екип;
- Опит в изпълнението на административна дейност, професионален опит в областта на социалните, здравните или образователните дейност;
- Мотивация за работа с различни уязвими групи.
Основни задължения:
- Информиране и консултиране на граждани и потребители на социални услуги, относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване и заплащане;
- Поддържане на регистри, актуална база данни, изготвяне на документи, подготовка на рекламни материали, архивиране на документацията;
- Участие в изготвяне на предварителна оценка на потребностите от социални услуги на всеки потребител;
- Участие в прилагане на ЗЛП при предоставяне на механизма „Лична помощ“ според компетентността си;
- Участие в прилагането на ЗХУ;
- Участие и подпомагане на работата по анализиране, планиране и развитие качеството на социалните услуги.
Процедура по подбор на кандидатите:
Процедурата по подбор на кандидатите за заемане на обявените свободни работни места ще се проведе чрез Подбор на кандидатите по документи.
До участие в процедурата за подбор на кандидати за заемане на обявените свободни работни места не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или документите не отговарят на посочените в обявлението изисквания.
Документи за кандидатстване:
- Заявление по образец с декларация;
- Автобиография /CV/;
- Мотивационно писмо;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, съобразно изискванията;
- Копие на документ/и, удостоверяващ/и наличието на професионален опит (ако е приложимо).
Място за подаване на документи:
Документите, необходими за кандидатстване в процедурата за подбор се подават в Центъра за административно обслужване, разположен в административната сграда на Община Смядово, с адрес: гр. Смядово, ПК 9820, пл. „Княз Борис I“ №2, всеки работен ден (понеделник-петък) от 08.00 до 17.00 часа.
Краен срок за подаване на документи:
До 08.03.2023 г., включително.
Обявяване на резултатите:
Окончателните резултати от проведената процедура за подбор на персонал към фронт-офиса ще бъдат обявени на интернет страницата на Община Смядово, както и на информационното табло, намиращо се в административната сграда.
Класиралите се на първо място кандидати за съответната длъжност ще бъдат лично уведомени за постигнатите резултати и поканени да сключат трудов договор.
С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори на основание чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 70 ал. 1 от КТ. Срокът на договора по проекта е 12 месеца.
Преди сключване на трудовите договори, одобрените кандидати следва да представят свидетелство за съдимост и медицинско свидетелство за постъпване на работа (в случай, че лицето не е работило през последните три месеца в Общинска администрация Смядово).
09.03.2023 г.
30.05.2023 г.
Проект BG05SFPR002-2.002-0047 „Укрепване на общинския капацитет в Община Смядово“
по Административен договор с рег. №BG05SFPR002-2.002-0047-C01, финансиран от Европейския социален фонд +, чрез Програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027